Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3
874821
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
За весь час
296
290
1006
4503
874821

Ваш IP: 54.234.13.175
Сьгодні: 2018-11-21 12:24:28
Visitors Counter

5Використання здоров'язберігаючих та здоров'яформуючих технологій з метою фізичного виховання дошкільників

 

  В народі кажуть: "Людина коваль свого щастя, а отже коваль свого здоров'я". Батьків і педагогів сьогодні надзвичайно турбує питання, допомогти малюкам бути здоровими, сильними, витривалими, адже, на жаль, рівень дитячої захворюваності в нашій країні дедалі зростає.

Головне завдання дорослих полягає в тому, щоб сформувати в малих українців свідоме ставлення до власного здоров'я.

 

  З огляду на це одним із пріоритетних напрямків роботи ДНЗ повинен бути збереження і зміцнення здоров'я, формування здорового способу життя дошкільнят, активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки.

 

Зважаючи на це, є ряд важливих завдань:

 

  • створення сприятливих умов для рухово-оздоровчого простору;
  • впровадження і використання в процесі фізичного розвитку дитини інноваційних технологій сучасності;
  • організація фізкультурно-оздоровчої роботи на основі здоров'язбережувальних технологій.

 

Для вирішення основних завдань дошкільний заклад повинен звернутися до питання залучення різних, як стандартних, так і нестандартних здоров'язбережувальних технологій в практиці роботи з дітьми. На сьогодні в дошкільних закладах склалася ціла система здоров'язбережувальних технологій, які практично релізуються в роботі з дітьми з метою збереження та зміцнення їх здоров'я.

 

 

Види здоров'язбережувальних технологій

 

Профілактично-лікувальні технології:

 

  •   Аромотерапія.
  •   Різні види самомасажу, ходіння по доріжках здоров'я, загартувальні процедури тощо.

 

Оздоровчі  технології терапевтичного спрямування:

 

  • пісочна терапія (сендплей); 
  • музична терапія;
  • ігрова терапія (для дітей, які потребують певних корекційних впливів).

 

Інноваційні оздоровчі технології:

 

  • елементи художньої гімнастики;
  • пальчикова гімнастика;
  • дихальна та звукова гімнастики;
  • психогімнастика (вправи, ігри, етюди, пантоміми);
  • ігровий стретчінг.    

 

    Для втілення в життя поставлених завдань, колективом закладу повинна бути проведена значна робота по зміцненню і оновленню здоров'язберігаючого простору, який включає в себе:

 

  • спортивний зал з раціонально підібраним фізкультурним та спортивно-ігровим обладнанням (понад 10 років);
  •  фізкультурні куточки;
  • куточки здоров'я, масажери та ін.

 

   Широко використовується нетрадиційне фізкультурне обладнання:

 

  • тунель для прокочування м'яча та різноманітних підлізань;
  • різнокольорові сліди;
  • художні доріжки;
  • жорсткі килимки;
  •  парашути;
  •  природний матеріал для виконання загальнорозвиваючих вправ, що стимулює біологічно активні точки;
  • яскраво оформлені предмети та інвентар для виконання загальнорозвиваючих вправ та ін.

 

     В систему роботи дошкільного закладу впроваджуються інноваційні технології з фізичного виховання такі, як: фітбол-аеробіка, стретчінг, степ-аеробіка, система вправ Пілатес на заняттях з фізкультури та в руховому режимі для дітей і визначили етапи впровадження кожної з технологій. Як показує досвід роботи, дані технології можуть бути ефективним доповненням до державних програм. Використання м'ячів-фітболів дозволяє збільшити рухову активність дітей протягом дня.

 

Система вправ Пілатес - зорієнтована на баланс та гармонію всього тіла, в якій основний акцент спрямований на пластичність, розтяжку та планомірний розвиток усіх м'язів.

 

    Дуже цікавий і дієвий вид аеробіки - степ-аеробіка. Це ритмічні рухи вгору-вниз на спеціальній платформі. Такі вправи розвивають рухливість у суглобах, формують склепіння стопи, тренують рівновагу, серцево-судинну, дихальну систему.

 

     Діти з великим задоволенням займаються у надувному басейні, де вчаться вмінню поводити себе у воді, грають, розважаються, загартовуються. Все це сприяє оздоровленню, фізичному розвиткові, позитивно впливає на всі системи організму дитини.

    Кожна дитина на заняттях знаходить фізичне і моральне задоволення, отримує заряд енергії та бадьорості, а також "море"позитивних емоцій.

1   2

3   4




Powered & Designed by SVS®.