Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3
0998275
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
За весь час
55
180
1292
3999
998275

Ваш IP: 3.236.121.68
Сьгодні: 2020-07-15 05:59:28
Visitors Counter

11Хореографія у дитячому садочку

Керівник гуртка: Лічковаха Лариса Володимирівна

Заняття хореографії - одне з найулюбленіших занять дітей. Лікарі називають дошкільний вік дитини - віком рухової марнотратності. Адже у дітей даного віку стільки багато енергії, що вони надають перевагу таким заняттям, де можна рухатися, проявити себе, відкрити свої почуття і настрій, дати волю своїй уяві і фантазії, самореалізуватись. А наукою доведено, що тільки під час музично-рухової, хореографічної діяльності розкриваються природні задатки і обдарування дітей. 

В дитячому садочку зміст і структура    хореографії повинні відповідати :

- віковим особливостям дітей

- провідній ігровій діяльності в даному віці.

Самі заняття направлені, щоб:

- приносити користь дитині, зміцнювати здоров'я дитини;

- розвивати фізичні якості, такі як витривалість, координація рухів;

- формувати вольові якості, такі як вміння долати труднощі, наполегливість, дисциплінованість, витримка;

- зміцнювати м’язово-руховий апарат;

- сприяти творчому процесу;

- розвивати-художньо-естетичні смаки;

- культуру поведінки і спілкування;

- розширити знання і кругозір дитини в світі мистецтва.

Завдання хореографа отримати не професійного танцівника, а провести дитину через перший етап хореографічного процесу, що включає засвоєння азів ритміки, азбуки класичного танцю, нескладних елементів історико-побутового, бального, народного танців .

Вирішальна роль у вихованні інтересу до занять хореографії залежить тільки від педагога, від методів, які він використовує. Насамперед, це створення атмосфери, в якій дитина може працювати невимушено, без надмірних зусиль і перевантажень, радісно. Це підбір цікавих ігрових завдань, сюжетів для розлучення рухів, колективно-порядкових вправ, танцювальних елементів та таночків. Слід пам’ятати , що для хореографа важливий результат, а для дітей важливий процес, а не результат. Потрібна якісна, доступна мета і досягаючи її дитина проявить себе. Навчання хореографії - це завжди діалог, навіть, коли учень маленький. Але від його наполегливості, направленості і професіоналізму хореографа залежить успіх спільної праці.

Заняття з хореографії

1   2

3   4

5   6

7   8

9   10

Активна участь керівника гуртка з хореографії у постановці танців на свята та розваги у дошкільному закладі

11   12

13   14

15   16

17   18

19   20

21   22

 




Powered & Designed by SVS®.