Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3
880786
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
За весь час
232
225
1260
3777
880786

Ваш IP: 54.234.228.78
Сьгодні: 2018-12-14 22:25:56
Visitors Counter

Використання паличок  Х.Кюізенера

в навчальній діяльності дошкільнят



Палички Х.Кюізенера - метод пізнання логіки та математики

в дошкільному віці.

 

У всьому світі широко відомий дидактичний матеріал, розроблений бельгійським математиком X. Кюізенером. Він призначений для оволодіння дітьми початкових математичних уявлень, починаючи з молодших груп дошкільного закладу.

Палички X. Кюізенера називають ще кольоровими паличками, кольоровими числами, кольоровими лінійками, рахувальними паличками. Основні властивості цього дидактичного матеріалу - абстрактність, універсальність, висока ефективність. Палички легко вписуються в систему доматематичної підготовки дітей до навчання в школі, яка є однією з сучасних технологій навчання.

Важлива роль паличок в реалізації принципу наочності в ознайомленні із складними, абстрактними, математичними поняттями в доступній для малят формі. Важливі вони і для накопичення чуттєвого досвіду, поступового переходу від конкретного до абстрактного, для розвитку бажання оволодіти числом, рахунком, вимірюванням.

З математичної точки зору, палички - це множина, на якій легко віднаходяться відношення еквівалентності та порядку. В цій множині заховані багаточисленні математичні ситуації.

Використання «чисел в кольорі» дозволяє розвивати у дошкільнят знання про числа за допомогою лічби та вимірювання. Як відомо, саме такі знання про числа є найбільш повноцінними.

За допомогою кольорових паличок легко підвести дітей до усвідомлення:

- відношень «більше - менше», «більше — менше на...»;

- ділення цілого на частини;

- склад числа з одиниць, з двох менших;

- арифметичні дії (додавання, віднімання);

- засвоєння понять «зправа», «зліва», «довше», «коротше»;

-   познайомитись з кольоровою алгеброю.

Таблиця співвідношення чисел і паличок

 

 

Дидактична гра «На лісовій галявині» 

 

Дидактична гра «В зоопарку» 

 

 

Дидактична гра «Магазин іграшок»

 

 

Дидактична гра «Добудуй парканчик»

 

 

Дидактична гра «Добудуй будиночок»

 

Мета дидактичних ігор: «На лісовій галявині», «В зоопарку», «Магазин іграшок», закріпити у дітей поняття про число і вміння знаходити відповідну кольорову паличку.

Мета дидактичної гри «Побудуй парканчик» вправляти у викладанні кольорових паличок від найменшої до найбільшої з засвоюванням кольорів.

Мета дидактичної гри «Добудуй будиночок» закріпити знання дітей про склад чисел.




Powered & Designed by SVS®.