Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3
880766
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
За весь час
212
225
1240
3757
880766

Ваш IP: 54.234.228.78
Сьгодні: 2018-12-14 21:18:07
Visitors Counter

Конспект заняття з формування елементарних  математичних уявлень на тему: «Подвір’ячко півника»

для дітей молодшого дошкільного віку

 Програмовий зміст : закріпити знання дітей про колір кольорових паличок в межах 5, вчити дітей порівнювати палички по-порядку від низької до високої (у вертикальному положенні), удосконалювати вміння дітей будувати доріжку із різнокольорових паличок від короткої до найдовшої, підводити дітей до розуміння співвідношення кольору палички і числа.

Розвивати у дітей пам'ять, увагу та мислення. Виховувати самостійність та любов до математики.

Матеріал: демонстраційний: подвір’ячко півника (будинок, дерева, кущі), іграшковий півник, торбинка, кольорові палички, заготовка стежинки, парканчика, подвір'ячка кольорових паличок.

роздатковий матеріал: кольорові палички, заготовки доріжок, парканчиків, подвір'ячок кольорових паличок, іграшкові півники.

Хід заняття

(Діти сидять на стільчиках на коврику, перед ними подвір'ячко півника)

Хто це пісеньку таку

Нам співа: ку-ку-рі-ку!

Він будить так діток,

щоб вставали, не проспали,

не спізнились в дитсадок.

Діти, так хто це пісеньку таку співає? (півник)

А хочете піти до нього в гості? Давайте вирушимо до нього на подвір'ячко і послухаємо його пісеньку.

Ось він, півник, по подвір'ячку гуляє. А знаєте, як його звати. (Півник знайомиться із дітьми)

Півник по подвір'ячку гуляв, зернятка збирав, тут він зупинився, нахилився і щось знайшов за деревом.

Подивіться, яку гарну торбинку знайшов півник і ворушиться щось у ній. Але як півник не старався, мотузок не розв'язався. Давайте спробуємо допомогти півнику дізнатися, хто там у торбинці.

Можливо зашумимо, як вітер ( ш-ш-ш ). Ніхто із торбинки не виходить.

Можливо дощику злякаються? Спробуємо постукати пальчиком по долонці. Нехай думають, що дощик іде. (Діти стукають)

Давайте спробуємо злякати того, хто в торбинці і заричимо, як леви (р-р-р ). Знову ніхто не виходить із торбинки.

Спробуємо промовити тихо: «Торбинка відкрийся».

Тоді голосніше промовимо: «Торбинка відкрийся».

Можливо якось по-іншому треба попросити, гарно. А як ми гарно просимо? Попроси, Оресту, гарно торбинку: «Торбинка, будь ласка, відкрийся». (Діти просять торбинку відкритися і вона відкривається).

А ось хто тут ховається, наші знайомі кольорові палички. Давайте з ними привітаємось. Подивіться на ось цю саму найвищу паличку. Якого вона кольору? (жовта) Вона не просто найвища, вона ще й мама усіх інших паличок.

Покликала мама свою найменшу доцю. Як ви думаєте, якого кольору ця паличка? (біла) Давайте і ми покличемо її. (Діти гукають білу паличку)

Покликала мама другу доцю, трішки старшу за білу. Якого кольору ця паличка (рожева) Покличемо її.

Покликала мама третю доцю - блакитну паличку.

І нарешті покликала мама саму найстаршу дочку. Якого кольору ця паличка? (червоного)

«Так це ж ціла сім'я кольорових паличок!» - вигукнув півник. Давайте ще раз назвемо їх колір.

Кольорові палички дуже зраділи півнику і запросили на своє подвір'ячко. А щоб показати дорогу півнику, вони вирішили побудувати для нього стежинку. А ви хочете допомогти півнику потрапити на подвір'ячко кольорових паличок? Тоді займайте свої місця за столиками.

Півник стоїть на початку стежинки. Першою стала найменша паличка. Другою рожева, третьою блакитна, потім червона, жовта патички. Ось яка гарна кольорова стежинка получилась із кольорових патичок.

Вирушив півник у дорогу. Став він на яку палочку (білу) Потім на яку? (рожеву). Став півник на блакитну, червону та жовту палочку. І так дійшов до самого подвір'ячка кольорових паличок.

 Фізкультхвилинка.

Але чомусь ворота не відкриваються для нас. Спробуємо постукати одним пальчиком, двома пальчиками, постукаєм кулачком. Трішки відчинились ворота, допоможемо їм повністю відкритися. І нарешті ворота вже відчинені.

Про жителів свого подвір'ячка хочуть розповісти нам кольорові палички. Але що це, позникали майже усі кольори у паличок, тільки самі сміливі залишились і подвір'я стало сумне і невеселе.

Давайте спробуємо відшукати усі зниклі палички. Якого кольору ось ця смілива паличка? (біла) Про кого розповідає біла паличка?

Скільки курочок? Про скількох курочок розповідає біла паличка? (про одну курочку ) Давайте відшукаємо ось цю паличку, якого вона повинна бути кольору? ( рожева ) Про кого розповідає рожева паличка? Скільки курчат? Про скількох курчат розповідає рожева паличка? (про двох курчат) (Так само діти відшукають інші палички)

Подивіться, які ми молодці, відшукали усі зниклі палички, подвір'я стало яскравим і кольоровим. Подивіться, вони посміхаються до нас, у них хороший настрій? А у вас хороший настрій? Посміхніться один до одного.

Півник мені говорить, що він здогадався, чому кольорові палички позникали із подвір'ячка. Подвір'я загороджене парканчиком, подивіться рівний він чи ні? Всі дощечки різні по висоті. Спробуємо його вирівняти. (Діти із вихователем добудовують парканчик).

Подивіться, тепер парканчик рівний. Дощечки так блищать, хочуть щоб ми назвали їх колір. ( Діти називають колір дощечок)

Ну що, сподобалось вам подорожувати із півником. Чуєте музика лунає, кличе півника додому. Але йому дуже сподобались дітки і кольорові палички, він хотів би з ними ще погратися. Нехай кожен з вас вибере ту паличку, яка йому найбільше сподобалась і покладе півнику у торбинку на згадку. (Діти вибирають палички і кладуть півнику у торбинку. Півник прощається із дітьми).




Powered & Designed by SVS®.