Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3
874752
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
За весь час
227
290
937
4434
874752

Ваш IP: 54.234.13.175
Сьгодні: 2018-11-21 11:56:08
Visitors Counter

 Інтелектуальні ігри в дошкільному віці

Основним видом діяльності дитини вважають гру. Саме в ній проявляються й розвиваються різні сторони особистості дитини, задовольняються різні інтелектуальні й емоційні потреби, формується характер. У результаті інтелектуальної діяльності під час ігор активізується мислення дитини, знаходження різних способів виконання певного завдання. Логічні ігри сприяють цілеспрямованому інтелектуальному розвитку дитини, починаючи з раннього віку, суттєво впливають на підвищення ефективності навчання в школі.

«Шашки»

Ша́шки - древня настільна гра.

Shashky

    Гра в шашки ведеться на шаховій дошці. В початковій позиції кожен із супротивників має 12 шашок, які розташовуються на чорних полях дошки на в першому, другому й третьому рядах (білі) і шостому, сьомому, восьмому рядах (чорні). Першими ходять білі. При кожному ході гравець повинен перемістити одну шашку, пропускати ходи не можна. При ході шашка переміщається на незаповнене поле по діагоналі на одну клітинку і тільки вперед. Якщо перед шашкою стоїть шашка протилежного кольору, а поле за нею вільне, тоді шашка може перестрибнути через шашку супротивника. Перестрибнута шашка знімається з дошки після завершення ходу. Це називається побити шашку. Перестрибнувши одну шашку, шашка може перестрибувати далі, якщо є така можливість. За правилами гри, якщо гравець має можливість побити шашку супротивника, то він зобов'язаний це зробити - бити обов'язково. Якщо можливостей побити шашку супротивника кілька, то гравець може використовувати будь-яку з них.

        В шашках шашка б'є назад, хоча ходити назад не може.

     Досягши останнього ряду шахівниці шашка стає дамкою. Дамка може переміщатися на будь-яку кількість клітинок по діагоналі, як уперед, так і назад. Це ж стосується можливості побиття. Перестрибнувши через шашку супротивника дамка може зупинитися на будь-якій віддалі від неї, проте, якщо після перестрибування є можливість продовжити побиття, то вона зобов'язана це зробити. Якщо шашка попадає на дамкове поле в процесі побиття, то вона негайно ж стає дамкою і рухається далі, як дамка.

     Перемагає в партії той, кому вдалося побити усі шашки і дамки супротивника, або коли суперник не може здійснити хід (усі шашки і дамки суперника, щозалишилися, заблоковані шашками іншого гравця).

Shashky-2

Якщо впродовж 15-ти ходів не було здійснено жодного побиття, то гра вважається нічиєю. Гравці можуть погодитися на нічию раніше, якщо не бачать перспектив виграшу.




Powered & Designed by SVS®.