Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3
889724
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
За весь час
84
90
1107
3770
889724

Ваш IP: 54.205.211.87
Сьгодні: 2019-01-18 15:44:50
Visitors Counter

Практичний психолог

Ющук Оксана Федорівна

Освіта вища, закінчила Рівненський державний гуманітарний університет у 2010 р. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст», стаж роботи – 5 років, педагогічний стаж – 3 роки.

Педагогічне кредо:

«Допомагаючи іншому піднятися на гору Ви самі наближаючись до вершини» Н.Шварцкопф

Практичний психолог у дошкільному закладі – це, насамперед, людина, яка знає і глибоко розуміє дитину. Це фахівець, обізнаний із загальними закономірностями психічного розвитку, вікових та індивідуальних особливостей розвитку дитини.

Дошкільний вік є етапом інтенсивного психічного розвитку. У цьому віці відбуваються прогресивні зміни в усіх сферах починаючи від удосконалення психофізичних функції і закінчуючи виникнення складних особистісних новоутворень.

Основні функції практичного психолога в дитячому садочку

      1. Допомога педагогічному колективу у створенні умов, сприятливих для охорони фізичного і психічного здоров’я дітей.

      2. Забезпечення їхнього емоційного благополуччя.

      3. 3абезпечення самостійного ефективного розвитку здібностей кожної дитини.

Основними видами діяльності практичного психолога є психодіагностика, психологічна просвіта, консультування, корекційно-розвивальна та корекційно-відновлювальна роботи.

Зміст і методи діагностичної роботи:

1. Вивчення емоційного ставлення дітей до ровесників і вихователів.

2. Психодіагностичне обстеження дітей при запитах адміністрації, вихователів і батьків для визначення відповідності їхнього розвитку віковим нормам.

3. Визначення особливостей дітей їхніх інтересів, схильностей, здібностей, рівня розвитку пізнавальних процесів, комунікативних навичок з метою вироблення рекомендацій для індивідуалізації виховної роботи.

4. Діагностика батьків і вихователів із різних проблем виховання і навчання дитини.

     Робота з психологічної Просвіти проводиться з педпрацівниками, батьками з метою підвищення рівня їхньої психологічної компетентності. Форми цієї роботи різноманітні: семінари, диспути, круглі столи, лекції, виступи на педагогічних радах, батьківські збори

Консультативна робота включає надання допомоги педагогам, батькам з питань розвитку виховання дітей

Форми консультативної роботи:

1) індивідуальні консультації для батьків і педагогів, які звернулися до психолога з конкретними проблемами, або консультації з діагностики

2) батьківські консультації для кількох членів родини з метою вироблення шляхів співпраці довірливих взаємин у вихованні дітей

3) групові консультації під час яких ставляться, аналізуються, обговорюються різні питання з психології що цікавлять багатьох батьків та педагогів

Мета корекційно розвивальної роботи: активна участь і вплив психолога на процес виховання особистості, індивідуальності дитини

Зміст і форми роботи:

1. Відпрацювання психологом програм спрямованих на розвиток як окремих сторін психіки, так і на розвиток особистості загалом, із урахуванням завдань розвитку на кожному віковому етапі.

2. Розвиток пізнавальних процесів і здібностей відповідно до вікових можливостей дітей.

3. Формування елементів саморегуляції поведінці вихованців.

4. Розвиток (в ігрових ситуаціях) соціально спрямованих і комунікативних навичок у поведінці дітей, які мають труднощі у спілкуванні.

Формування психологічної готовності до шкільного навчання.

1    2

3




Powered & Designed by SVS®.