Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3
874778
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Цього місяця
За весь час
253
290
963
4460
874778

Ваш IP: 54.234.13.175
Сьгодні: 2018-11-21 11:57:27
Visitors Counter

1Фізкультурно-оздоровча робота в ДНЗ

„Фізичні вправи можуть замінити багато ліків, але жодні ліки в світі не можуть замінити фізичні вправи"

А.Моссо

Ранкова гімнастика – обов’язкова складова організації життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі.

Добір вправ у комплексі визначається з урахуванням можливостей і стану здоров'я дітей певного віку, а також їхніх індивідуальних особливостей. Вправи повинні бути прості та доступні для виконання, доцільно включати біг, ходьбу, стрибки, інші вправи для різних груп м'язів. Тривалість ранкової гімнастики: для дітей раннього віку – 4-5 хв., молодшого дошкільного віку – від 6 до 9 хв., старшого – 8-12 хв. Комплекси ранкової гімнастики розучуються на заняттях з фізичної культури, діють 2 тижні з ускладненням на другому.

Гімнастики після денного сну проводиться після поступового підйому дітей у спальні, групових кімнатах або залі. Комплекс такої гімнастики включає загально-розвиваючі вправи на різні м'язові групи із зміною вихідних положень та спеціальні вправи для формування стопи і постави. Тривалість від 6 до 9 хв. залежно від віку дітей.

Фізкультурні паузи (динамічні перерви) проводяться в перерві між малорухливими видами діяльності та організованими заняттями з метою втомлюваності дітей через використання нескладних рухливих вправ. Їх тривалість - 5-10 хв.

Фізкультурні хвилинки проводяться під час організованих занять у вигляді короткотривалих комплексів фізичних вправ, що дає можливість зменшити втомлюваність дітей і відновити їхню працездатність для подальшої успішної роботи. До комплексів фізкультурних хвилинок входять 3-4 вправи, кожна з яких повторюється 4-6 разів. Їхня тривалість - 1-2 хв.

Загартувальні процедури – система заходів, спрямованих на підвищення опірності організму дітей, розвитку у них здатності швидко й без шкоди для здоров'я пристосуватися до змінних умов навколишнього середовища. У дошкільних закладах застосовуються два види за гартувальних заходів: повсякденні та спеціальні. До повсякденних належать: відповідний температурний режим, застосування широкої аерації, використання прохолодної води для миття рук, обличчя, полоскання рота, горла.

Спеціальні загартувальні процедури- повітряні й сонячні ванни, різноманітні водні процедури ( наприклад: сухе та вологе обтирання тіла махровою рукавичкою, обливання ніг, тіла ), сон при відкритих фрамугах тощо. При використанні водних процедур температура води поступово знижується відповідно до встановлених норм. Проводяться й інші за гартувальні (ходьба босоніж по росяній траві, глині, камінцях, вологому піску тощо) та спеціальні лікувально-профілактичні процедури ( фітотерапія, аромотерапія, лікувальна фізкультура, масаж, фізіотерапевтичні процедури тощо), які включаються до системи оздоровлення за призначенням лікаря та згодою батьків з урахуванням індивідуальних показників стану здоров'я і самопочуття дітей.

2  3

4




Powered & Designed by SVS®.